Volg me op Bloglovin'

Follow on Bloglovin

dinsdag 17 september 2013

Waarom

Hoi.

Ik wil al heel lang een blog. Maar ik wist echt niet waarover omdat er al zoveel blogs bestaan. Er zijn zelfs verhalen over mensen met blogs. Of televisieseries. Er zijn films over bloggers. Er zijn blogs over bloggen. Er zijn vooral veel blogs over fashion. Over nagellak. Over reizen en over kleding. Dat vind ik erg leuk; ik hou van die blogs. Er staan mooie foto's bij en tips. Ik denk niet dat ik in staat ben een blog te schrijven over die onderwerpen want ik ben daarvoor denk ik niet genoeg onderlegd op het gebied van make-up en fashion. 

Dus toen ging ik nadenken.

Veel mensen zijn boos. Merk ik dan. Overal waar ik kom zie ik boze mensen. Ik vind dat niet gek hoor, ik ben zelf ook ontzettend vaak boos. Om de meeste achterlijke dingen. Achteraf kan ik er niet eens om lachen, tenminste niet altijd. Omdat ik merk dat andere mensen vaak wel om mijn boosheid moeten lachen dacht ik; als ik nu vertel over mijn boze momenten dan kunnen anderen lachen en dan zijn ze misschien minder boos.

Dus heb je zin om wat te lezen over de nieuwe nagellak van l'Oréal dan kun je mijn blog lezen want misschien word ik er wel boos om (als ik hem om heb gegooid over de vacht van mijn Maine Coon bijvoorbeeld). Maar verwacht geen tips of reviews. Ok?

Meld het even als je boos wordt door mijn blog want dat is dus niet de bedoeling.

Mirte Yasemin






De foto heb ik gevonden op http://groel.zoom.nl/fotos/index.html (niet boos worden)
 

 


1 opmerking: